Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the translatepress-multilingual domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/tacpoint/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/tacpoint/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Upotreba Tečnih Dezinficijenasa u Ugostiteljstvu i Hotelijerstvu | TAC Point
Search

Upotreba Tečnih Dezinficijenasa u Ugostiteljstvu i Hotelijerstvu

upotreba tečnih dezinficijenasa

Složićete se da su ovo vremena obeležena pandemijom i postpandemijskim periodom. Briga o higijeni i bezbednosti gostiju i osoblja u ugostiteljskim objektima i hotelima postala je imperativ. Upotreba tečnih dezinficijenasa ne samo da obezbeđuje visok nivo higijene. Ona šalje snažnu poruku gostima da je njihova bezbednost na prvom mestu. U ovom blogu, razmotrićemo kako i zašto se najbolje implementira upotreba tečnih dezinficijenasa u sektoru ugostiteljstva i hotelijerstva.

Zašto je Dezinfekcija Ključna?

#1 Zaštita gostiju i osoblja

U svetu koji se i dalje bori sa posledicama pandemije, zaštita gostiju i osoblja postaje centralni deo operacija u ugostiteljstvu i hotelijerstvu. Redovna i temeljna dezinfekcija prostora nije samo mera predostrožnosti; ona je fundamentalni aspekt brige o zdravlju i sigurnosti svih prisutnih. 

Dezinfekcija ne obuhvata samo površine sa kojima gosti dolaze u kontakt, već i one koje su u domenu osoblja – od kuhinje, preko magacina, do prostorija za osoblje. Ovde se ne radi samo o eliminaciji potencijalnih patogena, već i o kreiranju sigurnog okruženja u kojem gosti mogu da se opuste, a osoblje da efikasno obavlja svoje zadatke bez straha od kontaminacije.

#2 Poverenje gostiju

Transparentnost i komunikacija sa gostima u vezi sa merama koje preduzimate za očuvanje higijene mogu značajno povećati njihovo poverenje u vaš objekat. Gosti žele da znaju da je njihova bezbednost prioritet i da se preduzimaju sve neophodne mere kako bi se osigurao njihov bezbedan boravak. 

Ovo uključuje jasno komuniciranje o tipu i frekvenciji dezinfekcije, kao i o proizvodima koji se koriste. Dodatno, svedočenja i recenzije zadovoljnih gostiju koji su primetili vaš trud mogu biti izuzetno vredan marketinški alat, dokaz da vaš objekat ne samo da obećava, već i pruža sigurno iskustvo.

#3 Regulative

Poštovanje lokalnih i globalnih zdravstvenih i bezbednosnih regulativa i smernica nije samo zakonska obaveza, već i pokazatelj odgovornosti i profesionalizma. Ugostiteljski i hotelski objekti moraju biti u skladu sa svim relevantnim propisima, što uključuje i one koji se tiču dezinfekcije i higijene. 

Ovo ne samo da štiti objekat od potencijalnih kazni i sankcija, već i demonstrira posvećenost najvišim standardima u industriji. Osim toga, upoznavanje sa i primena internacionalnih smernica i standarda može dodatno unaprediti vaše operacije i poslužiti kao dodatni sloj zaštite za goste koji dolaze iz inostranstva, pokazujući da vaš objekat razume i poštuje globalne norme i očekivanja.

Kako Implementirati Tečne Dezinficijense?

#1 Odabir Dezinficijenasa

Prilikom odabira dezinficijenasa, ključno je razmotriti nekoliko faktora kako biste osigurali optimalnu zaštitu i bezbednost. Prvenstveno, dezinficijensi koje koristite trebali bi biti dokazano efikasni u eliminaciji širokog spektra mikroorganizama, ali istovremeno i bezbedni za ljude i okolinu. 

Ovo znači da bi trebalo da budu dermatološki testirani i da ne izazivaju iritacije ili alergijske reakcije. Takođe, obratite pažnju na sertifikate i odobrenja relevantnih zdravstvenih organizacija, kako biste bili sigurni da proizvodi koje koristite zadovoljavaju standarde efikasnosti i bezbednosti. Pored toga, razmotrite i aspekte poput mirisa, brzine sušenja i ostalih karakteristika koje mogu uticati na korisničko iskustvo.

Kada govorimo o odabiru dezinficijenasa, mogli bismo spomenuti TacPoint proizvode kao što su Asepsol 1% i Asepsol 5% kao opcije koje su sertifikovane i odobrene od strane relevantnih zdravstvenih organizacija. 

Takođe, Deziclean, Dezigel i Dezisol mogu biti efikasni dezinficijensi koji su bezbedni za upotrebu u različitim delovima ugostiteljskog objekta.

#2 Strateško Pozicioniranje

Strateško pozicioniranje dezinficijenasa igra ključnu ulogu u održavanju higijene objekta. Stanice sa dezinficijensima trebalo bi da budu lako dostupne i postavljene na ključnim tačkama kroz koje gosti i osoblje redovno prolaze, kao što su ulaz, restoran, sobe za sastanke, teretana, i sl. 

Osim toga, obezbedite dezinficijens u svakoj gostinskoj sobi, kako biste omogućili gostima da održavaju ličnu higijenu tokom boravka. Ova mesta trebalo bi da budu jasno označena i vidljiva, kako bi se podstakla njihova redovna upotreba i kako bi gosti znali da je vaš objekat posvećen održavanju visokog nivoa higijene.

Proizvodi poput Dezigela mogu biti strateški pozicionirani na ključnim tačkama u objektu, jer jeovaj proizvod dostupan u praktičnim pakovanjima pogodnim za postavljanje na različitim lokacijama.

#3 Edukacija Osoblja

Edukacija osoblja je neophodna kako bi se osigurala dosledna i efikasna upotreba dezinficijenasa. Obezbedite treninge za osoblje o pravilnoj upotrebi i učestalosti dezinfekcije. Tako će svaki član tima biti opremljen znanjem i veštinama potrebnim za održavanje bezbednog okruženja. 

Uvedite protokole za redovno čišćenje i dezinfekciju svih prostora. Stavite akcenat na površine koje se najčešće dodiruju, kako biste minimizirali rizik od prenosa patogena. Osoblje treba da bude dobro upućeno u sve protokole i da bude sposobno da odgovori na eventualna pitanja gostiju u vezi sa merama koje se preduzimaju.

#4 Komunikacija sa Gostima

Transparentna i proaktivna komunikacija sa gostima u vezi sa merama dezinfekcije koje preduzimate je od suštinskog značaja. Informišite goste o merama koje preduzimate putem sajta, e-mailova i informacionih tabli u objektu, kako biste ih uverili da je njihova bezbednost vaš prioritet. 

Obezbedite jasna i lako razumljiva uputstva o tome kako pravilno koristiti dezinficijense. Takođ, budite dostupni za sva dodatna pitanja i nedoumice. Ova otvorena komunikacija ne samo da će pomoći u očuvanju zdravlja i bezbednosti. Ona će i dodatno učvrstiti poverenje gostiju u vaš objekat, pokazujući da ste posvećeni pružanju sigurnog i prijatnog boravka.

Zaključak

Upotreba tečnih dezinficijenasa u ugostiteljstvu i hotelijerstvu postala je ne samo norma. Postala ključna komponenta u održavanju reputacije i poverenja gostiju u vaš objekat. TacPoint, sa svojim asortimanom proizvoda, pruža rešenja koja ne samo da obezbeđuju visok nivo higijene, već i štite kako goste, tako i osoblje od potencijalnih zdravstvenih rizika. 

Implementacijom strateških mera i edukacijom osoblja, vaš objekat ne samo da će ispunjavati, već i prevazilaziti očekivanja u pogledu higijene. 

Biti korak ispred u pružanju bezbednosti i zaštite postaje ne samo strategija. To je odraz posvećenosti i brige prema svakom pojedincu koji prelazi prag vašeg objekta.

 

Search